lauantai 10. huhtikuuta 2010

Introducing Miss Cupcake
















Moi kaikki herkkujen ystävät!

Olen Eeva, 22-vuotias Helsinkiläinen tyttö. Intohimoinani ovat musiikki, laulaminen, matkustelu ja suurimpana suosikkina on herkuttelu ja leipominen. Olen aina ollut parantumaton herkkusuu ja makeanhimoni on käytännössä loppumaton!

Rakastan ruoanlaittoa ja leipomista. Olen juuri muuttanut uuteen asuntoon Helsingin keskustassa, ja innolla odotan uudessa keittiössä kokkailuja :)

Maailman parasta ruokaa olen syönyt Amerikassa. Siellä osataan tehdä kakut ja piiraat ja kaikenlaiset jälkiruoat niin hyvin, että olen päättänyt yrittää päästä edes lähelle samaa lopputulosta itse leipomalla. Muuten ikävä Amerikkaan kasvaisi liian suureksi. Olen tutustunut parhaisiin leivonnaisiin Los Angelesissa ja niitä lähden tässä blogissani jäljittelemään ihan koto Suomesta käsin :)

Ei muuta kuin uuni lämpiämään ja leipomaan! :)

1 kommentti: